Правила роботи



Завдання веб-квесту представляють собою окремі блоки питань і переліки адрес Інтернет, де можна отримати необхідну інформацію. Питання сформульовані так, щоб при відвідуванні сайту ви були змушені зробити відбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку знаходите.

Після завершення роботи над квестом проводиться публічний захист робіт (звіт) у вигляді буклету, презентації або веб-сторінки. Основні критерії публічного звіту: розуміння завдання, достовірність використаної інформації, творчий підхід (дизайн оформлення звіту квесту і технічне виконання).


Індивідуальний план - інструкція для учасника:

  1. Ознайомитися з темою і метою квесту. 
  2. Складіть власний список ресурсів для опрацювання. 
  3. Складіть план пошуку інформації. 
  4. Досліджуйте інформаційні ресурси. 
  5. Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки або буклету. 
  6. Ознайомитися з критеріями оцінки вашого звіту, залежно від обраної форми представлення. 
  7. Підготуйтеся до презентаційного захисту. 

Критерії оцінювання


  3 бали
  2 бали
  1 бал
Розуміння завдання
Точне розуміння завдання
Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві
Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується
Виконання завдання
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використані сучасні засоби візуалізації інформації
Частина інформації несистематизована, не має відношення до теми
Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації
Результат роботи
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд.
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
Матеріал логічно не вибудований, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою
Творчий підхід
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору.
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Оголошуємо Веб-квест