Правила роботи
Завдання веб-квесту представляють собою окремі блоки питань і переліки адрес Інтернет, де можна отримати необхідну інформацію. Питання сформульовані так, щоб при відвідуванні сайту ви були змушені зробити відбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку знаходите.
Після завершення роботи над квестом проводиться публічний захист робіт (звіт) у вигляді буклету, презентації або веб-сторінки. Основні критерії публічного звіту: розуміння завдання, достовірність використаної інформації, творчий підхід (дизайн оформлення звіту квесту і технічне виконання).
Індивідуальний план - інструкція для учасника:
- Ознайомитися з темою і метою квесту.
- Складіть власний список ресурсів для опрацювання.
- Складіть план пошуку інформації.
- Досліджуйте інформаційні ресурси.
- Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки або буклету.
- Ознайомитися з критеріями оцінки вашого звіту, залежно від обраної форми представлення.
- Підготуйтеся до презентаційного захисту.
3 бали
|
2 бали
|
1 бал
|
|
Розуміння завдання
|
Точне розуміння завдання
|
Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і
зайві
|
Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми,
зібрана інформація не аналізується
|
Виконання завдання
|
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми,
використані сучасні засоби візуалізації інформації
|
Частина інформації несистематизована, не має відношення до
теми
|
Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу
інформації
|
Результат роботи
|
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість,
критичність аналізу, привабливий вигляд.
|
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
|
Матеріал логічно не вибудований, непривабливо оформлений, суть питання
розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою
|
Творчий підхід
|
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору.
|
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але
не робляться висновки.
|
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного
погляду на проблему
|
Коментарі
Дописати коментар